saknaden till finland är stor..

igår va jag med ida sander! länge sen, men fatt mysigt vare!
vi bestämde oss för myskväll. vilket jag behövde för va ganska depp igår..
så först basta och bada vi, sen klippte hon håret på mig.
elr först så våga hon inte så jag klippte av de :o
och hon fixa det . blev nöjd . men fan va kort !!!
galet!? asso vi klippte typ 1 elr 2 dm men de va bra, för va så himla slitet...
sen film mys och vi käka massa gott till.
som typ chips,godis, julmust, mer chips och piggelin :D
AS GOTT vare !
idag blire att åka till åtvidaberg. emma och hennes familj hämtar mig vid typ halv 4 om jag minns rätt :)
och sen vet jag inte vad vi ska göra ikväll :)
egentligen så finns de en viss person jag vill träffa.. men går ju inte idag eftersom jag ska dit.
nu ska jag sminka mig och fixa mig !
puss!
fan vad jag saknar er!!! <3

Kommentarer
Postat av: lilli

& du vet hur mycke alla saknar dig här :)!

2011-01-06 @ 16:26:49
URL: http://lillihh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0