söndag igen.

hejjhejj.
hoppas ni haft en bra helg!
jag har haft en skaplig.
men så kan de ju va :P

orkar inte berätta om helgen,
kan säga lite smått vad som hände..

i fredags så va jag med sofie och natta.
vi va på halloween maskerad i konsert och kongress..
jo de va ju massa där... noot
typ 13 person kanske..
hahahha som tur va ju att vi betala inget ;)
men annars kostade 100kr. :O
men vi hade ju fribiljett ;)
plus att de va endå anledningen till att vi gick på de ens
(Y)

där fick vi alla att dansa :)
för alla satt vid olika bord :O
men vi va duktiga :)
haha.
där träffade vi oxå några snyggingar som
vi va med efteråt oxå (Y)
så kvällen vart ju inte jätte dålig..



i lördags då. då drog jag till tallboda,
finns inte så mkt att berätta.
det slutade på max iallafall.

och idag ska jag snart städa och fixa iordning mitt rum
sen blire att va med ida :D

och ikväll blire hämtmat!!
fan va gott säger jag bara :D <3

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0