ska fixa mig snart..

sitter och väntar på älskling men inte säkert att de blir så .
annars vet man inte vad man ska göra idag.
nu ska jag fixa mig och sen ringa mamma !
men kan berätta lite smått om igår ;)
hahha
kul kväll.
men säger inte alla detaljer ;)
va med ida och alexandra.
sen drog ida hem och jag och alexandra drog till stan ;)
träffade grönisar på bussen xD
kommer inte ihåg alla som va på bussen skitsamma xD
viktor och albin va gröna iallafall.
fast vi hälsa inte på dom (y)
alexandra tyckte dom va pinsamma ;)
sen på stan träffa vi viktor, och hans tjej sen oxå.
sen va vi med massa XD vet inte alla namn ! :)
men sen tog vi bussen med killarna ;)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0