saknar de som var..

nu är allt helt annorlunda.
allt har förändras.
känner inte igen dig.
men de är väl sånt som händer.
saknar dig!
saknar den du var.
MÅNDAG

skola som vanligt,
bara att vi hade sovmorgon..
fast det visste inte jag...
hahah, men som tur va , var jag inte ensam
i skolan :D
men vi som va där åkte till donken där emma&alexandra va :D
hahaha .
sen skola som vanligt..
fick veta apu idag oxå.
elr om man säger såhär.
alla andra fick veta apu,
för min är den enda som inte är klar :s
så hon skulle höra av sig till mig.. -.-

sen hem !
då blev de chilla framför tvn va jätte trött xD
sen har de inte hänt mkt.
fixar lite på mitt rum lite då & då (Y)


hejdå och
puss på er!


Kommentarer
Postat av: lilli

Joodu , här har de börjat snöa nu ;s!

har lite på marken också.inte kul!



haha,och nina räknar veckorna också

i skolan tills du kommer hit :'D <3

2010-10-25 @ 21:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0