finns inga ord..

fyfan va jag ångrar mig...
det finns alltid stunder då man kan ångra det man gjort.
men jag har nog aldrig ångrat något så här mkt.
fattar inte att jag gjorde det.
om jag bara kunde så skulle jag spola tillbaka tiden
och bara få det ogjort..
jag skulle faktiskt kunna göra vad som helst för att
mamma skulle förlåta mig..
men det är något som aldrig kommer kunna hända.

jag vet att du har bestämt dig.
du fick välja mellan honom och mig
och du valde honom och kasta ut mig.
tog min hemmanyckel ifrån mig.
så gör inte mammor,
och visst döttrar gör inte det jag gjorde..

men eftersom du inte ens svarar på mina sms
så vet man hur mkt man betyder...

jag får stå ut med de jag har gjort förtjänar ju det ändå.
men vill inte leva med allt det här..

vet att du aldrig kommer att förlåta mig.
men vill ha en andra chans,
kommer inte sabba den..
inte den här gången iallafall






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0