söndag!

igår va jag på bio med ida och alexandra!
vi skulle sett harry potter, men fanns inga platser där alla tre fick plats..
så vi valde att kolla på pananormal activity 2 ist!
bra film, men hatar när de är bebisar i sånna filmer.
jag tyckte att den va bättre än 1an, fast nu fattar man 1an.
för att de är 2an som utspelar sig först.. typ xD
bra film iallafall ! hahah alla på bion skrek flera gånger xD
lite kul ,. sådär.
-
efter bion , så drog vi hem till mig,
och sen kollade vi på sex and the city the movie, elr vad den heter
1an iallafall, haha ida somnade efter halva xD
jag somna närsta i slutet xD
och alexandra va duktig och va vaken hela filmen (Y)
sen imorse, vakna vi tidigigt. för ida skulle dra på skridskoskola,. (hon är tränare)
vid typ halv 10 :o
så jag och alexandra fortsatte att sova ! (y)
och vid 12 gick vi upp och åt frulle :D
sen kollade vi på sex and the city 2 tills hon drog hem !
annars har jag inte gjort så mkt,
åkt pulka med maja :)
men nu blire att kolla på gossip girls vid 7 !
så först ska jag ut o röka.
sen blire att bädda ner sig framför tv.
SKÖNT!
(har bara gamla bilder, men snart blire ändring. men har ju pappas dator just nu.. )
så puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0