onsdag. saknar dig lillasyster

hej bloggen!
sofie har precis dragit sig till bussen.
och nu ska jag kolla på desprate housewifes som jag spelade in igår ;)
nice!
igår spenderades dagen med sofie.
blev en myskväll.
kvällen började med att vi lagade mat,
sen drog vi oss till willys och hon köpte godis och cola till oss ! :)
väldigt snällt tycker jag.
sen blev de att kolla på män som hatar kvinnor.
jag är lite seg och hade inte sett den innan (a)
men bra va den iallafall :)

måste bara säga att jag saknar min lillasyster ida väldigt mycket..
hoppas att du kommer till pappa snart..
kolla på hennes blogg.
http://thispinkangel.blogg.se/

vet inte varför jag gör fel hela tiden..
och vad jag gör för fel.
känns inte bra.
känns som man vaknar varje dag till en mardröm som aldrig tar slut.

vill bara försvinna, och inte känna så här längre. vill att det tar slut.
så jag blir glad igen, glad som jag var för länge sen.
då allt bara va bra.












JAG ÄLSKAR DIG!

Kommentarer
Postat av: ida..

det där rättar inte till alla fel du har gjort!..

2010-11-06 @ 18:32:44
URL: http://thispinkangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0