tjatja :D

haha ojjdå,,
va visst ett bra tag sen jag blogga (A)
men känner att jag inte orkar och att jag inte har nått
speciellt bra att skriva om,
och sen hinner jag typ inte att skriva,
för måste ju läsa andra bloggar ;)
och har ju skrivit i ett tidigare inlägg vilka bloggar jag läser.
elr aa småbloggarna jag läser ;)
elr vad man ska kalla dom för :)
sen så orkar jag typ inte läsa så många
stora kända bloggar,
så jag läser en annan blogg som typ sammanfattar
allt som händer på dom stor bloggarna ;)

kolla ni med vettja ;)

http://gossips.se/
den är faktiskt bra :D


men nu ska jag typ sussa tror jah ;)
ska blogga mer imorn,
och då kan jag typ skriva lite om vad som hände i helgen
de va ju trotsallt valborg i fredags :)

godnatt, pusspuss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0