tack ida för en bra dag :D<3

hejjhejj bloggen!

tänkte berätta lite kort om helgen :)
visst ni vet säkert de mesta redan,
men känner att jag behöver skriva av mig lite (a)
så ni får överleva med en liten uppdatering :D

i fredags va jag ju med helen på stan.
åkte dit på morronen, såg även några av dom nya 7orna,
finns bara ett ord för tjejerna, fjortis :o
elr jaa dom jag såg var de iallafall.
va på stan och chillade sen lärde vi oxå känna några
som vi va med ett tag ;)
träffade även vg och samme
o sen vid halv 4 så drog jag och helen till skolan
eftersom hon skulle göra prov i sin kurdiska ;)
sen efter de drog vi hem till henne ;)
va inne ett tag sen drog ut till lekparken (a)
men den är faktiskt kul :D
och sen på kvällen så kom pappa och hämta mig.




sen lördag så fyllde ju pappa år,
så blev att gå upp tidigt :O
sen vid två kom farmor och farfar och hjäpte till typ.
sen typ massa gäster och shiit..
och på kvällen sov mina kusiner över, lisa och josefine :)<3
vi gick även ut senare på kvällen och träffa daniel.


lisa och jag

josefine




och idag har jag vart med ida :D<3
mina kusiner åkte hem ganska tidigt och sen
vid ungefär halv 1 så gick jag till ekholmen
där hon va och träffa mig :)
sen så gick vi runt lite i ekholmen
träffade även min syster ida och julia i parken
sen dorg vi hem till ida en stund.
gjorde inte alls mkt,
lyssna på musik, snacka och hon käka lite,
sen drog vi ut en stund till,
drog till ekholmen och gick till hennes kille
ted och hans kompis viktor.
va där ett tag, gjorde inte alls mkt.
sen drog jag och ida hem till mig ett tag
käka glass, sjöng sing star och chilla ute :D
och sen skulle hon käka så hon drog hem
och jag käkade oxå,
sen efter det så skjutsa pernilla mig till ida :)
va där en liten stund sen drog vi ut och träffa carl
va med han och gick runt.
sen va vi även med andy,alex och viktor?
tror dom hette så, de vi gjorde va att
gå runt, gunga och gå till coop :o
men nu har jag typ sagt allt :D


ida sander<3



ska sova nu, godnatt! <3

Kommentarer
Postat av: ida

aaaaaw :D love u!!

tack för dagen<333

2010-05-24 @ 11:16:41
URL: http://idasander.devote.se
Postat av: ida

aaaaaw :D love u!!

tack för dagen<333

2010-05-24 @ 11:16:58
URL: http://idasander.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0