tack för en bra helg ! :D

måste ju säga att de va riktigt skönt med studiedagar torsdag och fredag :D
ajja inte bloggat på fyra dagar så nu ska ni få en liten uppdatering.

i onsdags så va jag med philip och robin på kvällen.

på torsdagen va jag med alina och sen kom även sofie :D
och sen sov sofie över. snacka om att de v mysgit.
kollade på massa skräckisar. :D

i fredags så åkte jag till alinas prao till när hon slutade sen åkte vi och
hämtade hennes lillebror i tallaboda, sen åkte vi till henne i lambohov :)
oh va där ett tag tills hennes låtsas mamma skjutsa oss till mig :)
och senare på kvällen så kom ida.s och julia.h och va med oss
blev typ filmkväll med massa bra filmer :)
sen blev de oxå att dom sov över allihopa :D

sen på lördagen va jag med alina och sofie :D
och sen senare på kvällen så va vi med andy och carl :D
de va roligt :) blev att kolla på en as dålig film hos carl efter
att vi vart ute ett tag och velat gå in :)
sen följde dom oss ända hem ;D
sen kollade jag,sofie och alina på film :D

och idag så hare inte hänt så mkt ;)
sofie åkte hem typ 3 och sen va jag med alina :D
sen åkte hon hem typ 8 och då blev de att städa... :(

men nu vet jag inte vad jag ska skriva mer ;)
men nu har ni iallafall fått en liten uppdatering ;)

pusspuss!




hoppas att sommaren blir bra iallafall..

Kommentarer
Postat av: ida

det va as mysigt! vi får sova nån mer dag:D <33

2010-05-22 @ 16:41:36
URL: http://idasander.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0