chacha bloggen !

lite kort om dagen då ;)

började med att jag försov mig lite smått (A)
men kom bara 20 minuter försent så gjorde inget ;)
hade syslöjd.
sen matte, och då gjorde jag omprov i fysik,
så nu har jag ialllafall g där i slutbetyg :) de är bra (y)
sen engelska, kollade på nån knäpp film, chocolad? aa nått sånt.. :s
sen matrast :) och då drog helen med mig till bron mellan kungsis och ljunkan
där vi träffa hennes kille jonte ;)
sen va där ett tag med dom. sen drog och käka lite :)
blev bobbys (A) tjockisar, jag vet.
hahah sen kom lilla nilsson och tiggde oxå xD
sen so, kollade på nån film där oxå ;P
men vet inte vad den handlade om. men de va iallafall
massa knäppa folk som såg roliga ut.
sen elevens val, men den va inställd.
för sippan skulle nån stans tror jah.


men nu måste jag städa rummet. för ska börja göra om de :)
ska ju få min lillasysters rum oxå :)
så ska lixom slå upp vägen (Y) tummen upp för de :D
pusshejj !




fy vad jag längtar till sommaren!

men snart är iallafall skolan över!


grattis på födelsedagen alina!<3



och btw jag har namnsdag idag :D
så grattis till mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0