vart med lova idag då! :D <3

kom in för en stund sen efter att ha följt lova en bit där hennes mamma hämta henne ;)
alltså på andra sidan slussen bara ;) (a)
vart as chill dag idag! :D
skolan börja med teknik :D
sen engelska och svenska ;)
och matrast och efter den va det ju simhallen för tjejerna på gyman ;)
hade livräddning och den fick jag vg på (a)
sen kom 30 min sent till fysiken ;o
men inte mitt fel att jag va tvungen att fixa mig ;o
va lixom osminkad i simhallen ;o

men ajja, hade fysik en liten stund, för sluta typ 20 över 3 ;)
sen blev de att vänta på bussen till johannelund ;)
och philip,ramsis och carl va jag med en stund innan dom drog nån stans ;)

sen kom till nya munken :D
och där träffa jag lova,ellen,ludwig,vg och ekman ?
elr tror dom hette så (a)

efter ett tag drog jag och lova och solade (y)
hahha men sen kom ellen och gjorde oss sällis ett tag (a)
säger bara en sak, fett skönt va de att sola!! :D<33

sen iallafall.eftersom de inte går några bussar från johannelund till hackefors,
tog vi bussen till ekholmen, där vänta vi på farmor och farfar och fick skjuts hem (y)

sen när vi kom till mig, chillade vi med godis, cola och chips
och kollade på New moon. :D
eftersom lova inte sett den ;O


men nu kommer jag inte på nått mer att skriva om ;)
pussilussi ;*



Kommentarer
Postat av: Ekman

FETT CHILL (h) :)

2010-03-04 @ 22:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0