studiedag ;)

hejj är fan as trött redan nu ;o
sov hos petra inatt, och
gick upp klockan 7 imorse (a)
blev att fixxa sig.sen vid klockan 8 va vi på hagby,
och hälsa på våra 2or ,
jag vet.dom som läser de här tkr säkert att vi är dumma i huvet,
o visst jag fattar er faktiskt,
men de va faktiskt kul, och dom är jätte söta.
och sen edvin hade sagt en jätte söt sak till petra,
om att han trodde att vi va snyggast i våran klass elr nått xD
naawe på han säger jag bara! <3
sen efter hagby, drog vi till johannelund, tänkte sätta oss på pizzerian.
men de öppna klockan 11, så som tidsfördriv i 45min drog vi till ekholmen ,
träffade petras morfar xD som satt och chilla med hans kompisar,
sen gick vi runt i affärena där. sen åkte vi tillbaka.
och då träffade vi dom som hade lunch xd

men typ alla vi träffa va. olli,ida, lova,ellen,ekman,vg,viktor,anton,thanais (lite halvt) andy (lite halvt.),palm
sen kommer jag inte ihåg (a)<3
men sen när dom började., drog jag och petra till pizzerian och käka (A) <3
men asso ofta de va lök i calzonen ;O
men skitsamma (A)
sen efter de, drog vi hem till henne och vila (y)
sen kom pernilla och hämta mig. och sen drog jag hem och vila.,
för hade as ont i magen :O
'dumma mensverk :(
men tog en sån tablett så blev bättre :D

men nu blire typ att duscha och fixa lite innan jag ska sussa ;*


Kommentarer
Postat av: petra

naaawe på edwin xD

tack för bra dag bäääscthta vän<3

2010-03-11 @ 22:49:04
URL: http://ppetraah.blogg.se/
Postat av: noor

älska bilden :D

2010-03-13 @ 15:53:10
URL: http://elhessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0