seg uppdatering jag vet :O

chacha bloggen!
vill bara skriva en kort uppdatering ;)
om det som hänt i helgen typ.



i fredags:
efter skolan åkte jag och bergström till munken ;)
och där typ träffa vi en del vi kände, typ (a)
sen va där ett tag. och sen drog bergström med palm hem  ;)
och sen blev det att jag,lova,ellen och olivia cykla hem till ekman.
där va oxå basse, och utanför va vg, anton och hans tjej xD
blev iallafall att chilla med lova,ellen, olivia och ekman
och även filip en stund. va mest hos ellen :D
men kul vare iallafall (A) <3


i lördags:
vakna sen efter en stund kom petra och hennes pappa och hämta mig ;)
och då åkte vi till K-ruta (stavning)
köpte iallafall färg och tapet till hennes rum ;)
sen drog vi hem till henne. och tog ut allt i hennes rum till vardagsrummet ;)
och tog även bort alla golvlister xD
och eftersom jag va bättre än petra, så sa hon att min skruvmejsel va bättre xd
ajja, sen drog vi hem till mig och käka ;)
sen fick vi skjuts av farmor och farfar hem till henne igen :p
och då hade vi earth hour (a)
as mysigt med ljus överallt. och plus så fuskade vi inte (Y)
hade inte ens radio elr tv på ;) den ni !
sen drog vi ut och va med några ;)
typ bergström och palm, sen efter vg och anton :)
sen blev de att dra hem till henne och kolla på wallander :D

och idag :
blev hämtad ganska tidigt hos petra,
och sen bara slappat och tagit det lugnt :D (a)


bilder från earth hour kanske kommer imorn, om jag orkar ;)

puss!

Kommentarer
Postat av: petra

HAHAHHAA K-Rauta heter dt pussy (K)

2010-03-29 @ 09:19:00
URL: http://ppetraah.blogg.se/
Postat av: pernilla

HAHAHAH ops (a) men man kan inte veta allt juu (a)<33

2010-03-29 @ 23:18:33
URL: http://pernillapellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0