så Jävla rätt

Haha på svenska lektionen skulle jag och sofie sitta i bibblan, och självklart fick bibbla tanten cecilia elr va fan hon heter , typ damp elr nått liknande. De börja med att hon bad oss ta av skorna om vi skulle sitta i soff hörnet. Haha sen slutade det med att hon satte sig as nära sofie och satt där tills vi gick ut. XD Haha men kul vare iallafall,så Jävla sköna kommentarer som sofie med asso, tyckte dom andra där inne oxå som jag fattade det iallafall. Hoppas att sofie inte får förseelserapport hem bara. Men som hon sa, det var iallafall värt det ;) sen matrast;) och då blev det att va i uppis av den mesta tiden iallafall. Blev att spela fotbollsspelet ;) fett kul innan dom andra i det andra laget va as dålig förlorare. Exempel på dom är petra,helen och bergström :-o och mitt lag vann trots att dom andra fuskade (a) nu äre so, så blir att lyssna på linus redovisning om kalla kriget ? Tror jag det va (a) ajja puss ;*

Kommentarer
Postat av: petra

vaddååå fuska vi var kuuungar :D

2010-03-22 @ 18:20:09
URL: http://ppetraah.blogg.se/
Postat av: pernilla

ni fuska as mkt!! ;o

2010-03-22 @ 21:26:02
URL: http://pernillapellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0