relaxa (y)

Hejj, orkar inte blogga just nu, så bloggar lite fort från mobilen just nu. Är hos petra och kollar på tv. Förut idag så har vi först vart på stan en stund. Sen drog vi hem till henne. Sen vart de att vi skulle ner i hennes rum i hennes källare;) blev oxå att basta i typ 2 timmar. Men tiden gick as fort. Kändes typ som en halv timme tycker jag (a) men fett skönt och mysigt va de iallafall. Och efter de har vi bara käkat lite pasta som petra gjorde xd typ blandade flera olika sorter xd Men va faktiskt helt okejj. Sen idag har jag oxå haft utvecklingssamtal, gick faktiskt bra(a) men nu orkar jag inte blogga mer (a) och bildinlägget jag lovade, kommer imorn. (a) puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0