melodifestivalen sög igår ;o

snacka om att inga bra gick vidare från andra chansen till finalen.
skulle lixom vart alcazar och neo tyckte både jag och petra!

men istället så gick jessica andersson och pernilla walhgren vidare ;o
fett dåligt, tycker jag..

annars igår va man ju hos petra med några hon känner.
typ kollade på melodifestivalen, och sjöng sing star.
sen när jag och petra följde dom till bussen ;)
efter det. frös vi sönder ;o typ dog.. lovar er<3


idag har jag inte gjort mkt alls. typ vaknade av att petra bråka med hennes mamma..
ajja, försökte sova iallfall. sen vid efter två nångång kom pappa och hämta mig.
blev att åka hem till mamma och hämta lite saker. ;)
och sen blev de att kolla lite på tv, ;)
nu blire att plugga.. :( sen typ städa övervåningen om jag orkar ;o   (a)


hahha, snacka om att min pappa är lite speciell.
igår stog han ute och grilla ;o
hahah jaja, sånt händer. xD


puuuuss ;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0