jävla snö ;o

snacka om att man är skapligt trött på den jävla snön,
som aldrig tar slut! shiit de bara snöar mer och mer...

ajja, idag har jag varit duktig och pluggat massor (y)
efter skolan blev de att jag,sofie,petra,angelica och natta gick till bk och käka.,
sen drog vi till stora bibblan och satte oss och plugga (a)
de är fett chill att sitta där, för då pluggar man oxå :D

annars idag har de vart precis som vanligt. :)
fast vakna klockan 7 så hade bara en halvtimme på mig innan bussen gick ;o
men är man bäst som jag är, så hann jag ändå (a)

efter bibblan och allt,
så va de ju så att alla bussar inte gick. -.-
tack vare all jävla snö, som bara är i vägen...
men blev att dra till petra med henne och ida.
sen där snacka hennes grannar med oss, och sa att hennes mamma va på sjukan
för att hon hade satt i halsen.. elr nått sånt iallafall.
sen skynda vi oss massor för att vi skulle få skjuts hem av farmor och farfar ;)
eftersom pappa va och jobba ;)

vi har precis sett på filmen "the chair" men vaddå att den är en drama ;o
elr asso, jaja skitsamma ;) den va faktiskt bra ;)

men nu blire att mysa med en till film, får se vilken det blir ;)
och sen får man ju se om bussarna är inställda imorn oxå ;o
fast har ju ändå sovmorron (a) (y)

puuuuuuuuuuss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0