hjälp? (a)

hejj,
har typ tröttnat på att blogga för vet inte riktigt vad jag ska skriva om.
och jag tror inte de är speciellt roligt att veta vad jag gör varje dag.
för händer inget speciellt direkt. ;)

så nu tycker jag att ni ska ge förslag på saker jag kan blogga om (a)







annars har min helg vart rätt så bra hitills.
igår efter skolan drog jag till stan för va tvungen att fylla på ny månad på fritidskortet. :)
sen drog jag till donken och vänta på ida och jeffe. för skulle åka buss hem tsm med ida
och jeffe skulle vänta på han, robin hennes kille ;)
sen drog hem. chilla, kommer inte ihåg vad mer jag gjorde xD
sen skulle dra till philip. men han va tydligen på väg in till stan.. själv ? verkligen..
skitsamma nu.

'blev att dra till stan,satte mig på donken och vänta på petra.
men träffade noor och alice (a) :D
fett snälla va dom som satte sig och vänta med mig. <3
och sen kom även ida och lydia (:
snacka om att de va länge sen jag träffa ida :D
men de blir de snart igen? hoppas jag (a)<3
sen träffa jag även vg och ekman xD och deras kompis lukas, tror jag han hette ?
sen kom petra och vi gick och köpte fondation till petra, ;)
efter det skulle vi gå till skopunkten, men smart.
där va ju äckel rödtottt. ;o

senare blev det att gå tillbaka till donken och där va jag och petra med typ
karin,anna,vg,ekman,lukas och typ 3 andra tjejer dom kände xD

sen tog petra bussen hem till sig,
och jag, philip och hans kompis robin.. tog bussen till tallboda.
philip och jag drog hem till han och där va massa folk ;o
fett pinsamt, kände lixom ingen ;o
blev typ att försöka sociala sig lite iallafall.
sen sov där.
och imorse vakna fett tidigt av att lilo och miranda sprang runt och lekte ;o
shiit, klockan va 8 ;o
sen vid 10 elr om de va 11 så kom mamma och hämta mig.
blev att va hos henne ett tag. sen drog på husvisningen i vidingsjö.
men va verkligen inget för oss ;o
så blir att leta vidare.
fast det huset låg värsta bra ändå :/

nu sitter jag hemma hos pappa, och snart blire väl att städa inann de blir skabbigt
här på övervåningen ;O
sen kanske de blir att plugga,. men vene asso är lixom lördag ;o
så tror jag tar de imorn ist ;)

puss ;*






asso det är sjukt hur mkt jag saknar er!<3
har aldrig velat åka dit så mkt som jag vill just nu!<3333

Kommentarer
Postat av: Petra

för ikväll blire filmkväll hos petra :D

2010-03-06 @ 16:55:12
URL: http://ppetraah.blogg.se/
Postat av: noor

du får inte sluta blogga!<3

2010-03-06 @ 18:47:07
URL: http://elhessi.blogg.se/
Postat av: noor

nice o träffa dig föresten!:D

2010-03-06 @ 18:47:34
URL: http://elhessi.blogg.se/
Postat av: pernilla

till petra: aa de blir kul<333



till noor: men vet ju inte längre vad jag ska skriva om ;o

aa de va nice ;)<33

2010-03-06 @ 19:15:53
URL: http://pernillapellas.blogg.se/
Postat av: ida

as kul o träffa dig!

klart vi ska va snart! <333

2010-03-11 @ 20:51:36
URL: http://iidasander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0