förlåt för jätte dålig uppdatering

men orkade verkligen inte igår (A)
och har ingen lust nu heller men lite kort uppdatering ska ni få ;)

igår va de som sagt dop i vikingstad.,
bilder kanske kommer, om jag orkar.
och isåfall kommer de upp nån bild imorn ;)
sen efter dopet fick jag skjuts av mamma till pappa.
sen senare på kvällen va jag med lova :D
vi va oxå ute med eller, så fick även träffa henne :D
<3

sen idag. först lektioner som vanligt fram till lunchen.
och efter det skulle alla 9or på nån teater på forumteatern.
såg på nått som hetre "topboys" helt okejj. men den hanla typ
om våld mest., och sen så va de ju två killar som visa upp den.
och de var en som berättade mest., och sen den andra killen såg
bara allmänt rolig ut när han gjorde sina huligan saker xD
tack vare teatern slapp vi både so och elevens val,
så slutade typ halv tre.
sen fick skjuts hem av pappa, som jag träffa typ i stan.
sen plugga lite, städade även lite grann.
och sen drog jag till philip <3  :)
kom hem för en liten stund sen ,
och nu blire att läsa bloggar, sen typ kolla på tv elr nått en liten stund.
för måste sova snart. har ju ingen sovmorron imorn :(
för ska ha dumma nationella prov i engelska.

pöss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0