fett skönt med sovmorron!

sorry för att jag inte blogga igår ;)
men orka inte, sen så tänkte jag inte på det heller (a'
men sånt händer ;*
ikväll kommer ett inlägg med bilder ifrån igår när vi tog spex ;)
för orkar inte ladda upp bilderna nu ;)

men snacka om att de är fett skönt med sovmorron (a)
glömde först bort de, så vakna skit tidigt men sov tills nu ;) (y)
fett skönt :D

igår va jag med philip <3
och idag blire att va med petra tror jag ;)
och sen på torsdag äre studiedag :D <3
och då tror jag att de blir att dra först till hagby (a)
sen till munken och träffa lite kompisar
tillsammans med petra (y)

och snacka med min saknade kuuusin igår :)
och hon kommer till linköping i påsk! <3
shiit fett glad vart jag :D
för det är ändå inte så långt dit :D <3
' saknar dig liiiiiisa!<3


men ni ska jag gå och typ fixa lite ;)
pusspuss ;*<33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0