brände mig igår när jag sola :(

chacha bloggen! :D
snart blire att åka till philip <3
blir ju att sova hos han inatt. ;) <333
ska tjata på pappa, så han kankse kan skjutsa mig, för orkar inte ta bussen (a)

idag har de inte hänt nått speciellt,
typ skola som vanligt. och dagen gick ganska fort tkr jag. ;)
fast är typ helt röd, eftersom jag brände mig när jag solade ;o
inte kul, för gör skit ont ;(

imorn blire att följa med mamma på visning på nått hus i vidingsjö
som dom kanske vill flytta till., men får se hur de ser ut ;o

och nästa torsdag är de ju studiedag ;D
och sen är de typ torsdag den 18e som de är skoldans i cupolen ;o

men nu har jag inget speciellt att skriva om,
för ska snart ner och snacka med pappa lite ;)




bild ifrån somras i finland <333

jag,nina,jenny och ida.
fan vad jag saknar er tjejer!

nina, måste snacka med dig snart<33333333




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0