bara jag som är tröttis? (a)

snacka om att jag är fett tröttis och ska snart sova. (a)
brukar fan aldrig va trött redan nu ;o
men så kan de va ;)
idag blev de att va med philip iallafall (L)
va typ hemma hos han ;)
och först va vi på stan och han köpte vax ;)
iallafall, är fett glad ;D
för att imorron ska jag va med lova :D <3
och det va jätte jätte länge sen jag träffade henne!
saknat henne otroligt mkt om man säger så ! <33333
får se vad vi hittar på men tror vi bestämde att vi skulle sola iallafall :)
och sen imorn på gympan blire ju simhallen för alla tjejer, :D
typ livräddning elr nått, och på tisdag äre äventyrsbadet som gäller (y)
inte varit i simhallen på typ 1000år känns de som! :)
men de blir kul ;) tror jah.
men nu blire faktiskt att sussa, (a)
godnatt ;*
Lova på bild<333
asso snön kan typ gå och dränka sig i alla översvämmningar! för är fett sugen på sommar nu!! (a)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Som svar på din kommentar: Robin kommer till Linköping den 20:e han hade redovisning i skolan den 19:e som han får betyg på så han måste vara där då. :)

2010-03-04 @ 11:29:45
URL: http://capturedintime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0