vet att jag bloggar dåligt..

men kommiit fram till att de ska bli bättre efter sommarlovet (a)
för är ju lixom lov, och åker ändå imorn ;)
idag har jag typ inte gjort nått speciellt alls.
typ chill med alina på morronen :)
sen typ packat hela dagen annars :O
och läst bloggar typ ,
kommer bli jobbigt i finland utan att kunna smsa hela tiden eftersom de kostar mer..
och sen inget internet...
o man behöver ju lixom internet för att kunna va inne på spotify tilloch med :O
så pappa och jag har snackat lite om att jag ska köpa mobilt internet där :)
hoppas hoppas säger jag bara :) då kommer jag lixom kunna va inne ganska ofta :)
ajja nu ska jag gå ner och snacka lite med papi och dom :)
o snacka om att de finns flera personer jag verkligen kommer att sakna... 



Kommentarer
Postat av: Patrik

men åh vad jobbigt att det inte finns internet :/

2010-06-27 @ 04:04:30
URL: http://jagputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0