stockholm imorn :)

ska bli kul ;)
ska köpa avslutningsklänning där oxå ;)
vet, fett sen egentligen (A)
hihih (A)
men skitsamma :)



ajjja idag va jah med ida, inez och linda och elin :)
hahah , måste bara säga att låt inte linda cykla er :O
hon är läskig (A) haha nejjvars :*
men dagen var kul :)
blev att cykla till kopparvallen där alla munkens 9:or var och tälta ;)
för dom ska ha fotbollsmatch där imorn ;)
säger bara en sak till alla där,
haha ! finns inget annat att säga :)
men de va iallafall kul där, träffade många jag kände :)
och många jag lärde känna,
och sånna som jag gick låg och mellanstadiet med :D

men nu ska jag kolla på några avsnitt sen sussa (a)
puss på er ;)<3





älskar dig ida sander!<3

Kommentarer
Postat av: ida

älskar dig<333

2010-06-12 @ 10:41:42
URL: http://idasander.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0