Nina gästbloggar !

Nina täällä ! ((:
= nina häär
aja , Idag har vi simmat och varit och
kolla in en fotbollsmatch !
Fint väder heila daijin , iaf nestan..
Har enmassa bilder på min kamera ,
Pernilla kiffar väl dem , så ni får vell
no sii naa bilder från Finland ,
känns e bra nu ?
hah , kanske int ,
men endåå !
Men eftersom PERNILLA
är lat på sin blogg så kan jag skriva
kortfattat om vad hon gjort medan hon
har vari häär :
SÖNDAN:
Pernilla kom hit femtiden (OBS FINSK TID)
hon kom in till mej och jag gick och
hjälpa henne att packa upp och sånt.
Hann inte så mycket ..
Vi var och fotade iaf (:
Jag sovde i husvagnen med henne .
MÅNDAN:
Jag och Pernilla drog till stan typ 11-12-tiden
(OBS FINSK TID!)
Pernilla köpte , en parfym , en tröjja ,
hårband och hårspännen.
Jag köpte , shorts , 2x armband och
2x hårspännen.
Sen gick vi till torget ,
och åt glass på frank's .
Sen kom Pernillas farmor&farfar
och hämta oss . Vi drog då till
minimani för å handla , Pernilla och jag
köpte godis !
Vi byggde pussel och nå sånt .
Sen sov jag i husvagnen med Pernilla.
TISDAN:
Det var egentligen meningen att vi skulle målat
lite på lekstugan Maja ska få använda när hon
kommer hit , men det var för varmt så vi
drog och simma istället .
Vi träffade på några som är några år mindre än
mej och Pernilla , men  vissa av dem är väl nog
schyssta iaf ! Sen drog vi hem och gjorde nånting ,
sen drog vi och simma igen .
Sov i husvagnen med pernilla.
ONSDAN:
Målade taket i lekstugan idag ,
Sen for vi och simma , samma dudes var där
som dan före . Sen drog vi hem efter bara nån timme .
Vi gjorde enmassa random och sen for vi och kolla på
en fotbollsmatch , fota enmassa !
Sen fota vi lite till på ett annat ställe ochså ,
men då började det regna , jag menar
SPÖREGNA , så mami kom efter oss , men då vi kom
hem slutade det .
Nu sitter vi i husvagnen , ska vel nog kolla nån film ännu ikväll,
men jusstnu talar vi bara enmassa , sover här inatt också !
Random inlägg , och långt , men vi säger att ni orkar läsa
det !
// Nina , honde finnin , nivet ?
BTW , så har ja å en lillsyrro som å hänger me oss , men ja
orka int skriv om hon , he sku helt enkeltha vari fö jobbit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0