älska sommar!

hejjhejj :)

känner att jag inte orkar blogga nått idag,
för kommer inte på nått att skriva om :o
men iallafall. lite kort om dagen ;)

innan matrasten blev de att dampa på percy :O
men han va ju helt seriöst trög!!
o man får bara damp på honom!! :@
men aah iallafall.
sen efter matrasten så va de fotbollsmatch
mellan kungsis och nån skola i norrköping ;)
och norrköping vann, jag vet att det stog 3-1 till dom
nån gång i slutet men vem vet om de blev nått mer mål ;O
skitsamma :)

sen när jag kom hem så solade jag :D
och annars idag har jag bara chillat :) (y)
och imorn måste jag städa rummet :(
åååh orkar inte :(
men iallafall nu ska jag sluta blogga för idag :D
pusspuss ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0