street race

hejj,
vaknade ganska tidigt imorse,
för vi bestämde oss för att åka på street race.
måste säga att de va as coolt.
kort från dagen kommer,
men har inte lagt in ninas bilder i min dator än.
men iallafall några av hennes bilder kommer vara med
i waasa bladet imorn, ifall ni vet va de är ;)
de är fränt.
ajja, va där från 11- 18 (finsk tid)
så man blev lite utråkad efter ett tag...
o va ju tvungen att vara där för att jenny
skulle köra efter de va klart..
asso mini dragster elr va fan de heter,.
o sen skulle hon göra ett prov för att få köra.
så hon ska kunna få tävla i de.
o hon klara provet o ifall hon skulle fått vara med o
tävlat med dom andra mini så skulle hon vunnit för
hon fick bäst tid elr va de va (a)
hahah, såg oxå snygga killar där ;)
men måste säga att snacka om att
finnarna kan dricka xD
hahaha, nejjvars,
men de va typ, när jag och nina stog vid bilen ett tag,
så stod jag utanför o hon satt i bilen,
o då åker några killar förbi i en volvo, o
bara skriker : hey sexy!
Hahahahah fyfan va jag garva xD
men dom såg faktiskt bra ut (A)
men nu har jag inget att göra,
klockan är typ 2 o nina o jenny somna för länge sen
o jag är pigg ;)
hejj,
vaknade ganska tidigt imorse,
för vi bestämde oss för att åka på street race.
måste säga att de va as coolt.
kort från dagen kommer,
men har inte lagt in ninas bilder i min dator än.
men iallafall några av hennes bilder kommer vara med
i waasa bladet imorn, ifall ni vet va de är ;)
de är fränt.
ajja, va där från 11- 18 (finsk tid)
så man blev lite utråkad efter ett tag...
o va ju tvungen att vara där för att jenny
skulle köra efter de va klart..
asso mini dragster elr va fan de heter,.
o sen skulle hon göra ett prov för att få köra.
så hon ska kunna få tävla i de.
o hon klara provet o ifall hon skulle fått vara med o
tävlat med dom andra mini så skulle hon vunnit för
hon fick bäst tid elr va de va (a)
hahah, såg oxå snygga killar där ;)
men måste säga att snacka om att
finnarna kan dricka xD
hahaha, nejjvars,
men de va typ, när jag och nina stog vid bilen ett tag,
så stod jag utanför o hon satt i bilen,
o då åker några killar förbi i en volvo, o
bara skriker : hey sexy!
Hahahahah fyfan va jag garva xD
men dom såg faktiskt bra ut (A)
men nu har jag inget att göra,
klockan är typ 2 o nina o jenny somna för länge sen
o jag är pigg ;)
så ska kolla på film,
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0