räändom ?

Shoo !
Nina här igen..

När skrev jag senast ?
aah , onsdagen, okej

TORSDA

träffade småfolk och
sen på kvällen kom lilli hit !
Vi var hos mej en stund och
sen skjutsade min bror mej,
pernilla och lilli till bion.
Kollade eclipse ! Sen hem tillbaka
var på datorn en stund och sen
och simma , klockan var vel
halv ett då. Varmt i vattnet var det iaf !
Sen kolla film och sovning.

FREDAG

lilli åkte hem ganska tidigt eftersom
jag måste åka till papsen.
Gjorde nu inte speciellt mycke
vet inte vad pernilla gjorde ?

LÖRDAG

Brorsan och jag skjutsade lillasyster
på nått dansas. Sen åkte vi till stan.
Sen åkte vi på tårtrace , inget speciellt
utan jag och han hemtade tårtor som
vi skulle ha på kalas. På kvällen blev
alla fulla , hahah , nej inte jag !
Sen skjutsade broder hem mig nångång.

SÖNDAG

Pernilla och jag kollade bara enmassa filmer ,
elr inte så många. Sen var vi och simmade
också.

MÅNDAG

Pernilla och jag vaknade av att det var varmt
i husvagnen. Vi solade och sen kom rasmus hit.
Vi spelade lite kort och sen drog vi iväg till honom.
Vi hade honom att spela lite gitarr för oss.
Sen for vi iväg och överraskade simon,
benni och acke , som hade lan.
Vi var lite på datorn och satt mest ute i solen
där. sen hemåt och äta. Och nu vet jag inte
riktit vad vi ska göra ..

/ Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0