hejj, förlåt att jag är lite seg på att blogga (a)

men blir så, när internet typ är slut..
o orkar inte skriva på min dator när den är typ sönder.
men aa,
nina bloggade förut,
men råkade ta bort en hel del,
så de hamna i utkast och hon orka inte skriva om.
men nu är utkastet ett inlägg oxå (a)
bara för att jag är lite halvt dålig (a)
förlåt för det!
men de ska bli bättre när jag kommer hem :)
då ska jag bli duktig på att blogga :)
och om intressanta saker oxå (y)
idag: har vi badat typ hela dagen :)
o solat o så vid grönvik :)
as skönt (Y)
sen drog lilli hem typ runt 6 :)
o nu har vi inte gjort mkt alls.
de är släktingar hemma hos mig just nuu,
men  är hemma hos nina o jenny just nu  :)
orkar inte (a)
puss!
bästa vän !
älskar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0