Studie dag på tisdag ;o

hejj,kom precis på att jag inte har bloggat nått idag och när man ändå ligger och försöker att sova kan man ju lika gärna skriva ett kort inlägg (a) idag har de typ inte hänt nått speciellt, morronen börja med att typ philip ringde och väckte mig och petra typ vid 12 ;o hihi, sen typ segade ett tag innan de blev frulle;) sen blev det att fixa lite, typ duscha,smink och packa till pappa. Sen kom pappa och hämta oss och då fick jag skjuts till philip för petra skulle hem och snacka skolor med hennes mamma elr vad det nu var xD sen blev det att chilla hos philip hela dagen tills pappa kom och hämta mig, sen när jag kom hem har jag typ inte gjort mkt, typ packat upp,käkat,tv och film (a) men nu ska jag försöka sova lite så godnatt! pusspuss;)<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0