söndag!

hejj (:
sitter och väntar på att ida ska duscha klart.
sen blire att duscha. :)
efter det blire att vi åker och träffar petra och då blire att dra och sola (a)
hihih. (y)
och från början skulle viktor vart med istället för ida. men hade inte tänkt på att
jag skulle sola med viktor och petra. och egentligen inte orkar
göra det. men nu blev de så. fast han hade ingen lust,och eftersom min
syster är lite speciell så blev de ändå inte så. ;)
och inatt kanske de blir så att petra sover hos mig.

ajjja.

morronen börja med att jag och philip vakna av att vi typ frös ihjäl,
eftersom han är så jävla trög och stängde av elementet igår ;o
många IK elr vad han nu kallade de xD
hahahah.
sen somna vi igen, men nejj då klockan 10 kom mamma och väckte oss ;o
för att jag skulle vara barnvakt åt elin och måns ;o
så va de till tyyp över 12 elr nått. och då väckte jag philip (a)

sen idag har vi tyyp inte gjort nått alls bara chillat (:
och sen vid 4 kom pappa och hämta oss ;)
och skjutsa hem dom och då drog jag och ida hem till pappa (a)

eftersom min dator är cp och internet går inte att koppla in så måste jag sitta vid den stationära
som är seg, och tilloch med stänger av sig typ hela tiden ;s
fett jobbigt om man säger så..

men nu är ida klar så ska duscha nu,
så att petra slipper vänta så länge (a)

ha de bra!
puuuuss ;*





petra,bästa vän!<3

Kommentarer
Postat av: petra

Ahhhhhw bästa vännis pernillis ;)<3

2010-02-01 @ 08:57:45
URL: http://ppetraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0