Snö är kallt ;o

Gympa nu då.Men är ju inte med för har inga kläder med mig ;o ovanligt ;o så Sitter med bladh och bergström;)och snackar med domis.fyfan va dryga gurra och linus va förut då ;o de va så här , gunnar låg och gjorde snö änglar, och då tyckte dom tydligen att jag med skulle de,så dom helt enkelt putta mig ;o Men tack vare bladh och gunnar fick jag min hämd på gurris genom att gunnar och bladh höll fast honom och så fick jag myla han (a) hihi och snacka om att mina händer frös sönder tills vi kom in .sen blire fysik med percy,och sen vid 20 över 3 när jag slutar så kommer viktor till skolan;)och då blire att va med han och philip och sen ska petra oxå va med sen när hon städat klart ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0