"räkna får"

HAHAH, rubriken;) just nu ligger jag och petra och snackar om hur man gjorde när man var liten när man skulle somna xD haha måste säga att vi hade ju bra taktiker (a) haha, exempel som att räkna får,slappna av,tänka att man säljer kuddar och liknande saker xD men det va iallafall sånt som funkade för oss då när vi va små, och inte hade så stora liv (a) ajja skitsamma. Idag har de inte hänt mkt, skolan som vanligt typ,sen på engelskan gick brandlarmet och alla gick ut,fett kallt ;o fyfan asso,som tur är kom stephanie efter en stund och stod och värmde mig med sin jacka.Tack!<3 sen efter skolan blev det att sticka hem till petra och chilla,efter ett tag kom philip och robin och va med oss,blev typ att chilla med gh blandannat, och förlåt för att jag va lite pmsig men sånt händer ;o<3 och imorn är det studiedag,fett skönt (a) blir att dra till munken med petra;) och inatt ska petra sussa hos mig! Men nu ska vi vila ett tag (a) är fan as trötta (a)<3 PUSS!

Kommentarer
Postat av: petra

HAHAHAHHAHAHHAHA våran barndom i mitt hjärta ;*<3333

2010-01-19 @ 18:02:28
URL: http://ppetraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0