pluggplugg...

hejj ;)
nu kommer ett kort inlägg om dagen ;)
har varit fett duktig idag ju (a)
imorse när philip drog så städa jag lite. sen duscha innan jag drog till bussen ;)
på bussen så kom petra oxå och då blev de att dra till stan och träna (y)
tränade i över en timme elr vad de nu va (a)
sen efter de blev de att dra och vänta på bussen och frysa ;o
och då drog vi hem till petra och käka lite ;)
blev oxå att kolla på tv innan pappa och ida kom och hämta mig typ vid 8 tror jag att det va (:
och nu när jag vart hemma har jag inte gjort nått alls tyyp.
och nu blire att plugga so och engelska.
och eftersom jag är smart och glömde so sakerna i skolan så blire att söka om judendomen och islam ;o
fett tråkigt och jobbigt...
men när jag pluggat klart tror jag de blir att kolla på film med ida ;)

och imorn efter skolan blire att dra och träna med petra och sen ska vi nog sola oxå (y) (a)
hihihi.
men nu måste jag plugga,
har fett många sidor att skriva ;o


PUSSIPUSSI!<333

Kommentarer
Postat av: petra

lycka till med pluggandet älskling! ;* <333

2010-01-24 @ 23:04:20
URL: http://ppetraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0