myyys helg!

cha cha!

just nu gör jag ingenting men snart blire att duscha och städa lite ;)
sen vid tyyp halv 4 ska jag ta bussen till stan och träffa petra och då blire att börja träna! (y)
för en liten stund sen drog philip hem han sov ju hos mig inatt igen ;)<3
fett myys.,
igår gjorde vi inte mkt. typ chilla och sen fixa han internet på den stationära (a) fett bra för min dator inte funkar just nu ;o inget ovanligt
men iallafall. ska bli fettt roligt att va med petra sen. för länge sen vi va själva och idag ska vi ju va duktiga och träna oxå ;D
men nu vet jag inte vad jag ska skriva om mer ;)
kanske skriver nått senare men får se ;*

PUSSPUSS!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0