Köpa skor nu;)

chacha! Sitter i bilen Påväg till tornby med pernilla och maja nu ;) för dom som inte vet,min låtsas mamma och syster;) dagen började med att jag vakna hos petra,sen fixa oss.träffade bea vid pumpbron sen gå tsm med henne till skolan;) kom lite försent men sa att bussen va sen (a) sen skola,som vanligt typ;)efter blev de att jag och petra drog till bk käka lite där träffa jag även anton ;)fett länge sen man träffa han ju ;o sen efter bk blev de att gå och träna,varken petra elr jag hade ingen lust att träna så träffade inte alls länge (a) sen drog vi på stan en liten stund nu tills pernilla hämta mig;) och nu blire ju att köpa nya skor (y) och kanske trän kläder om pernilla går med på att vara lite snäll ;o Men nu måste jag sätta på majas vantar *puuuuss!<3

Kommentarer
Postat av: Michelle

det är förvirrande att hon heter pernilla:( XD <3

2010-01-27 @ 19:00:40
URL: http://whatthefuckinabox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0