*gert elr va fan va det? XD

shuuue ;)

just nu sitter man och är socialar sig med ida ;)
händelserik kväll/natt är det ända man kan säga, inget mer (a)
hahha, xD
idag har man typ inte gjort mkt alls,
typ skola, va fett trött hela dagen ;o
sen efter blev det att dra till bk med petra och bladh
där jag och petra åt (a)
satt och chillade där hela kvällen tills pappa kom och hämtade mig och petra ;)
men fett kuul ;D
sen åkte jag och petra hem till mig, där vi typ låg och chilla typ halv sov (a'
sen vid tyyp halv 10 blev det att följa petra till bussen ;)<3


pussipussi ;*     <3


älskar dig!<3



Kommentarer
Postat av: viktor

gert äger:D:D

2010-01-12 @ 16:04:55
Postat av: petra

hihi gert (A)

fett kuuuul på bk o kväll :D<3

2010-01-12 @ 18:52:51
URL: http://ppetraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0