"eta deg"

HAHAH rubriken asso, så går det när man sitter och är helt Jävla oseriös och sjunger sing star med petra xD<33 idag vart rätt så chill dag,typ men vakna mitt i natten av att petra drog bort hela Jävla bäddmadrassen för hon trodde att det va täcket hon drog i xD Haha fett arg när hon tände i taket ;o herregud! Och imorse när hon skulle öppna en Jävla låda som lät as mkt ;o sen typ de ändå vi gjort idag är vart ute med elin och måns och lekte (a) sen drog vi oxå till tallboda en stund och där va vi först hemma hos petra sen drog vi och käka pizza (a) sen träffade vi philip en stund, och innan vi drog hem till mig var vi även och va med robin en stund också, sen när vi kom hem till mig igen har vi typ bara sjungit sing star;) men nu ska jag koncentrera mig igen , HAHAH puss ;*

Kommentarer
Postat av: petra

bara för att jag äger dig på singstar ;* <3333

2010-01-17 @ 18:29:17
URL: http://ppetraah.blogg.se/
Postat av: idasander

jag saknar dig pernilla!

vi får se till att ses nån dag!!!!! <33333333

2010-01-17 @ 19:14:14
URL: http://iidasander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0