Dålig täckning här ute ;o

chacha! Idag har vi bara chillat och inte gjort alls mkt, och när vi vakna så hade allt kall vatten frysit i rören ;o men de är ju fixat nu;) sen typ så har han försökt starta hans cross men funka inte för de va för kallt ute;o och sen har jag snackat med petra i telefon!(a)<33 just nu sitter jag och lyssnar på dålig dansbandsmusik tror jag att de är ;o men har ju inget annat att lyssna på..philip är uppe på taket och skopar snö ;o men fett kallt inne,så då passar jag på att läsa bloggar och blogga (y) fast de går as segt för har ju dålig täckning som ni fatta när ni läste rubriken;) sen om en liten stund så kommer hans kusin,och sen innan vi åker hem ikväll blire nog att dra och kolla på hans grannars papegojor tror jag,elr hoppas(a) för har inte sett papegojor förut ju (a) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0