ColaPepparkakorFilmMedPetraNuDå!<3

hejjhejj.<3 nu sitter jag och petra och kollar på nån film som är på tv :)hihi<3 imorse vakna man hemma hos mamma med petra,lisa och Josse<3 kollade på' pay it forward ' fett bra film,har sett den massor gånger, och fattar inte varför man jämt börjar gråta till den ;o så slutade med att alla fyra satt och tjöt! HAHA xD <3 sen blev det typ att städa och packa mina grejer till pappa (: sen typ senare kom åsa och hämta oss (y) skjutsade mig och petra hem till mig,sen typ fixa oss lite innan vi fick skjuts av pernilla till petra :) sen på kvällen blev det att va med robin och bergström, gjorde typ inte mkt men stack till donken och va där en stund ;) hihi, sen va jag och petra tvungen att komma hem,och då blev de filmis!<3 imorn blire stan en stundis om vi orkar :)<3 men nu ska jag sociala mig med petra och kolla på filmen. Så ha de bra! Pusspuss<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0