Åkte pulka idag (a)<3

Cha cha! Gör ingenting just nu Ska typ sova snart;) inatt sussar petra hos mig oxå(a) idag efter skolan så blev de att dra och käka,sen kom philip oxå <3 sen blev det att dra hem till petra en stund,gjorde typ inte mkt vila lite sen kom viktor;) blev att dra ut och åka pulka (a) fett kul,och när jag skriver pulka så menar jag såklart plastpåse (a) för det är fett mkt bättre och sen kan de va så att,vi inte har nån pulka(a) hihi,fast roligt än då;)<3 sen efter att vara ute fett länge,så drog vi in till petra och värmde oss ;o sen blev det att chilla och spela gh ;) sen drog man hem (: gjorde typ inte alls mkt,sen senare kom petra ;) blev typ att chilla för orkar inte skriva allt vi gjorde,men gjorde typ inget speciellt. och nu är det så här att jag inte kommer på nått mer att skriva xD haha,. Pusspuss ;*<333

Kommentarer
Postat av: petra

nettopåsen in my <3

2010-01-21 @ 15:07:43
URL: http://ppetraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0