1 månad med philip!<3

hejj, just nu sitter jag hos petra och snart blire att dra ut en stundIS (:
fett skönt med studiedag idag.
blev ju att dra och va på munken när dom hade mat rast ;)
träffade Lova,Ellen,Ida och va med dom tills deras musik började men träffade oxå viktor och palm en stund ;)
hälsade oxå på andy ;)
sen när vi skulle dra därifrån träffade vi även anton (:
fett länge sen, fast jag typ bor granne med han (a)
sen drog vi till ekholmen käka pizza (aa)
och där träffade vi petras kusin & hennes mormor xD
snacka lite med dom typ, nejjnejj inte lite pinsamt ;o
hahaa
efter det drog vi till petra, sen vart det att dra hem och hon skulle fixxa sina skor ;)
hemma, inte gjorde alls mkt ;D
och nu för en stund sen så fick jag skjuts hit, och inatt blire att sussa hos petra ;) (a)

och idag har jag vart tsm med philip i 1 månad! Jag älskar dig!<33





Kommentarer
Postat av: josseh<3

såå jävla söta ni är bby<333

2010-01-19 @ 20:48:43
Postat av: josseh<3

2010-01-19 @ 20:52:39
Postat av: Michelle

grattis:)<33

2010-01-19 @ 22:03:32
URL: http://whatthefuckinabox.blogg.se/
Postat av: petra

grattis! söta tsm :)<33



fett kul dag :) love u<333

2010-01-20 @ 21:25:02
URL: http://ppetraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0