snö blöt ;o

Förlåt för att jag inte bloggat idag. Men orkar inte skriva,har inte haft nån lust att blogga idag. ;o Men kan säga att Påväg till gympan,Påväg från gympan och efter skolan så vart man blöt av snö ;o asso inte kul och väldigt kallt ;o efter skolan skulle jag gått på stan med ida, men blev att philip skulle följa med,och sen ramsis oxå. Sen hade vi typ inget att göra,men då träffar vi petra och bladh och följde med dom till bk och satt och chillade där en stund,sen drog bladh hem. Då gick jag,petra,ramsis och philip till bik bok. Sen skulle petra hem och då sa vi hejdå till Ramsis och jag och philip tog bussen till mig. Gjorde inget speciellt egentligen,Men han fick lust att gå ut och göra snötunnel xD så det blev en sån helt enkelt<3 Haha. Men nu pallar jag inte skriva mer (a) puss<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0