nya gratis sms,så smsa mkt!

hejjsan!
dagen har vart helt okejj idag faktiskt! (:
började med att jag,petra och ida fixa oss,
sen drog vi till bussen, fick springa lite (a) fast missa den inte (y)
eftersom petra hade sovmorron till kvart i 10 så drog hon hem ist. ;)
första lektionen va syslöjd, men va bara 4 personer på den ;o
eftersom 9B skulle vara i ungdomsmottagningen ist.
men ganska chill att bara vara jag,sofie,erna och helen ;)
sen matte,engelska och svenska innan matrasten då man satt och chillade med petra,bladh,gurris och bea och elli ;)
efter matrasten va de so och sista lektionen va elevensval ;)
som man har med philip,ramsis och petra ;)

och efter skolan blev de att dra med dom till bk! (:
fett chill. efter en stundis drog man hem ;)

och snartis blire att plugga engelska ;o
sen efter det ska jag bada elr duscha ;)

pussilussi ;*



juste kolla på massa bilder förut, kommer några nu ;)


sofie,petra omberg 2008

erna,bea i skolan typ 7an elr 8an ;)

jag och sofie xD HAHA gina trico

sofie,helen och jag på nån gympa lektion xD

kemi lektion

Kommentarer
Postat av: petra

pernilla, jag tycker du tar bort den där bilden, annars hämnas jag!



löv u ;*<3

2010-02-01 @ 19:20:28
URL: http://ppetraah.blogg.se/
Postat av: Bea

Assssså herrrregud vilken bild :O

Fy fan va hemskt asså... Pernilla du har nu fått mig att komma ihåg hur jag såg ut, och de va nån vvi alla ville glömma för för livet!! :O Inte kul.... ;( <3333

2010-02-02 @ 21:22:02
URL: http://bloondiinbeeea.blogg.se/
Postat av: Anonym

naaww va små ni är:D

2010-02-02 @ 23:41:57
URL: http://elhessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0