natitionella prov i svenska ;o

chacha.
skolan börja med natitionella prov i svenska. 8-10-10 ;o
sen rast till halv 12 ;)
då blev de svenska,
men kollade bara på nån film som heter
the wedding singer
elr oxå på svenska,
brölopssångaren
hihih (a)
sen matrast.
gympa,
fysikprov ;o

men provet gick faktiskt bra (a)
tror att jag får G iallafall ;)
sen väntade på philip tills han sluta.
och då blev det att ta bussen hem till mig ;D

inte gjort mkt alls idag,
typ chillat bara
sen drog han hem för en timme sen typ. ;)


och för er som undrar när min nya bloggdesign kommer,
så kommer den nu under helgen om jessica har hunnit
fixa klart den.
för ska skicka ett mail till henne med bilder och massor
och bestämma hur jag vill ha min blogg.
de är nice ;)
så min blogg kommer bli as fin :D

men nu ska jag kolla på tv ;)
pusssilusssi!<33


Kommentarer
Postat av: Jessica

Väntar fortfarande på mailet :)

2010-02-12 @ 12:53:08
URL: http://capturedintime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0