melodifestivalen nudå ;)

fett trött efter att leka med småkuuusinerna,
dagen har vart helt okejj faktiskt,
en del släkt har vart här och lilla petra ;D<3
typ gjort massor, men snacka om att mina kuusiner skriker istället
för att typ prata vanligt ;o
så typ lite halvt döv ;) men gör inget dom är jätte söta (a)
kommer bilder sen från kvällen, elr asso om jag orkar (aa)
hihiih.
dom drog typ 8 elr nått,
så blev att jag,petra,ida och josse satte oss vid melodifestivalen
och nu sitter vi här och chillar bara. :)

men bloggar mer sen om jag pallar ;)
puss (L)

Kommentarer
Postat av: petra

alltid kul med dig bebbiii ;)<33

2010-02-20 @ 20:45:29
URL: http://ppetraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0