lördis ;)

hejj,
förlåt att jag inte bloggat på ett tag men blev bara så ;)
igår sov jag hos petra :D
och på kvällen va vi med ludde,
och gjorde inte mkt, hahaha
elr, ja skitsamma.
sen tog vi bussen till kungsis och gick därifrån
och eftersom vi va jätte törstiga på cola.
och ingen affär va öppen vid halv 1
så gick vi till donken i brasken innan
vi gick hem till henne i tannefors (a)
men vad gör man inte för lite cola lixom? (a)

imorse blev jag hämtad av mamma och ida
jätte tidigt ;o
sen hem .
va typ barnvakt tillsamans med ida.,
för att mamma och björn skulle fixa i garaget (:

sen kom min morbror Tony och hans tjej sofidja
vet inte hur de stavas, men skulle chansa på det (a)
hihih
sen skulle vart med kuuusin lisa.
för bestämde med henne vid 1 ;o
men hon svara inte under hela kvällen ;o
snacka om diss ;o
men kanske ska träffa henne imorn om
hon vill (a)<3
för saknar dig liiiisa!<3

så ikväll har jag vart med ida istället,
typ sett film. sjungt sing star.
kollat lite på melodifestivalen,
elr jaa, såg slutet xD
sen inte gjort mkt alls idag ;)

och imorn äre alla hjärtans dag! ;D
blir att åka till pappa, sen kanske träffa
lisa om hon vill,
sen på kvällen blire att va med philip<333

men pallar inte skriva mer nu ;)
pussspusss ;*

eftersom jag är inne på idas dator ;)
hoppas du inte dödar mig syyster (a) ;*


fjortis syster ;o

Kommentarer
Postat av: petra

FjortisIda ida ;*

2010-02-14 @ 10:21:32
URL: http://ppetraah.blogg.se/
Postat av: Michelle

så hon brås på syster sin;)(a)<3

2010-02-14 @ 19:48:25
URL: http://whatthefuckinabox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0