knäpp helg kan man säga.. ;o

hejj ;)

idag har man inte gjort mkt alls (y)
typ vakna, käka lite frulle
sen blev det att tömma min lilla dator på allt.
eftersom ska lämna in den sen,
för den funkar typ inte, asso internet.
sen efter gjort de, så blev de att sätta sig
vid den stationära.
för ska försöka få den att funka bättre.
nu går den faktiskt lite snabbare och
dem hackar sig inte lika mkt.
typ ingentting (a)
fett duktig. (:

sen städa ;o
och duscha. och sen kom pernilla
hem med pizza ;o
fett gooott. ;)
men som jag sagt tidigare.
ska jag bli nyttig nästa månad (a) (y)

och nästa helg kommer min saknade kuuuusin
LISA till linköping!
<333333333333
för hon ska på disney on ice med våra
små kusiner emma och daniel. (:
men tror de blir att träffa henne nått iallafall ;D
de va fan länge sen sist.
typ nyår elr kanske nån mer gång,
skitsamma, de va länge sen iallafall. <3

och har tänkt på en sak.
måste börja blogga flera gånger om dagen igen.
för det är fett jobbigt att skriva långa blogg
inlägg varje dag ;o
men så äre.

men ska sluta skriva nu.
för ska läsa bloggar innan philip kommer ;)

puuuss!<3




har fan inga bilder på den här datorn än ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0