hade syo möte förut ;o

hejjsan!

fett stört möte kan man ju säga ;o
först kom dom sent för att dom glömt elr va fan de va.
sen tanten som va med roger va helt cp typ. ;s
Jag har visst en framtid,lixom ;o

ajja skitsamma.
sen åkte jag hem med pappa,
för hade verkligen as ont i huvet.
när jag kom hem blev de att sova och kolla på tv (a)
hihiih. fett skönt att sova lite iallafall (a)

nu vet jag inte hure blir. för viktor och philip tjatar om att jag ska komma och va med dom ;o
men kanske ;)


men nu ska jag ner och snacka med pappa lite.           ;*


Kommentarer
Postat av: petra

du kan få bli min städerska i framtiden när jag är rik (A)<3

2010-02-02 @ 19:02:09
URL: http://ppetraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0